Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου για υγραεριοκίνηση επιτρέπει στον κινητήρα του να λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας διαφοροποιώντας απλά το καύσιμο. Το υγραέριο βρίσκεται σε μεγάλη πίεση μέσα στο ειδικό ρεζερβουάρ. Χάρη στην πίεση αυτή το υγραέριο προωθείται στον ρυθμιστή της πίεσης (εξαεριωτής) που βρίσκεται μπροστά στον χώρο του κινητήρα. Το υγραέριο μετατρέπεται σε αέρια μορφή και περνά από τα φίλτρα του υγραερίου για να φτάσει στον ψεκαστήρα (μπεκ ψεκασμού) που ψεκάζει το καύσιμο στον θάλαμο καύσης του κινητήρα του αυτοκινήτου
Από το σημείο αυτό και μετά όλα λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούν όταν το μοναδικό καύσιμο είναι η βενζίνη. Με την εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης, γίνεται μια μετατροπή που προσθέτει ένα επιπλέον σύστημα καυσίμου με τις δικές του σωληνώσεις, δεξαμενή και εγκέφαλο. Τα τροποποιημένα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν δυο είδη καυσίμων εναλλάξ. Φυσικά, στην περίπτωση που το σύστημα επιλέγει αυτόματα το υγραέριο ως βασικό καύσιμο, ο οδηγός μπορεί να αλλάξει σε βενζίνη εν κινήσει, χωρίς να σταματήσει ο κινητήρας, με τη χρήση ειδικού διακόπτη.